pátek 3. ledna 2014

Úvodem

Pod mou rukou prošlo již mnoho blogů, z nichž nejúspěšnější byl pravděpodobně ten o anime a Japonsku, který jsem bohužel/naštěstí z bezpečnostních důvodů odstranila.
Chci tedy začít psát nový blog. Ne na nějaké dané téma.
Zkrátka bude o mně, a hlavně pro mě.
Jako malá jsem četla článek od mého oblíbeného spisovatele, který tvrdil, že úspěšný autor by měl zaprvé číst všechno co se mu dostane pod ruku, a zadruhé psát, pořád psát. To byl jeden z důvodů proč jsem se stala redaktorkou školních novin. Teď jsem minimálně jednou měsíčně nucena napsat minimálně jeden článek. A abych se ještě víc posunovala dál, a získávala další zkušenosti, zakládám tento blog.
Budu sem psát své názory, své postřehy, své zážitky, možná sem tam nějakou tu povídku... Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat